fredag 5 november 2010

Tränat!

Jag och älskling kom nyligen hem från Nautilus där vi var och tränade med Emelie och Jossan! Eller det var väl egentligen vi brudar som tränade tillsammans.. Mange höll sig mest för sig själv med sina vikter.. Så sköönt det känns nu efteråt! Man känner sig så himla duktig och man blir mer peppad till att fortsätta också.

Jag gjorde ett stort misstag att ställa mig på vågen efteråt.. Inte bra, för det gjorde mig deprimerad. Visste att jag antagligen gått upp men fanimig inte så här mycket ! :O Så visserligen bra på ett sätt att jag fick se resultatet eftersom då vet jag vad jag börjar på, och nu jäklar har jag ett mål som jag bannemig ska nå!! VAR STARK NU MALIN!! Jag måste klara det här.

Det är illa när man är 21 år och man har bara gått upp och gått upp, mer och mer för varje år som gått och det verkar inte ta stopp nånstans! Utan det blir bara värre. Men jag har ju aldrig egentligen haft nån rikig motivation till att verkligen ta tag i det förut. Inte egentligen rikigt brytt mig om att jag äter så mycket onödigt eller att jag slarvat med träningen osv.. Visst ibland har jag väl haft mina små ryck men dom har ju tyvärr varit kortvariga! Så därför jag hoppas att det inte blir så den här gången!

Vill så gärna nå mitt mål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar