söndag 21 november 2010

Söndag - En helg i Södertälje

Ikväll har jag och Älskling legat i soffan och degat framför massa gamla Tre kronor avsnitt. Kände att mer än så skulle man nog inte ha orkat med. Haft för övrigt en kanonhelg.

Igår eftermiddag åkte jag och Mange som sagt till Södertälje där vi skulle på födelsedagsfest. Vi åkte kommunalt för engångs skull och det kändes som att det tog en evighet att komma fram! Jag blev allt lite rastlös, 1,45 timme tog det kändes som en halvdag! Haha. På vägen hoppade även kusin Niclas på och gjorde sällskap. Väl framme så promenerade vi hem till Angelica där vi också skulle sova. Jag som inte hade hunnit sminka mig innan fick ju lite småbråttom haha! Men för engångs skull var jag faktiskt väldigt snabb på den fronten! ;) Sen drog vi vidare hem till Cissi för liiite partiie ;) Riktigt trevligt var det! :) Det vart utgång och en aning to much av det goooda för min del haha!! Roligt att festa på något annat ställe än på hemmaplan så det måste vi göra om snart tycker jag.

Bilder kommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar