måndag 8 november 2010

Måndag eftermiddag

Äntligen hemma igen. Nu tänker jag inte gå ut utanför dörren en minut till för idag, så inihelvete kallt det är ute mina händer har hållt på frysit ihjäl idag i denna kyla.. =/ Nu jäklar är det på med mössan och vantarna för iår! Imorse var bilen rikigt igenfrysen, usch hatar den här årstiden då när man måste skrapa bilen.. Har visserligen varit tvungen att skrapa bilen i flera veckor nu men i morse var den riktigt frysen så det gick knappt att skrapa.. =/ Hatar det.. Det tar sån tid innan man kommer iväg på morgonen, synd att det inte finns någon kontaktuttag på parkeringen så man kan stoppa i en kupévärmare. För det skulle ha varit dunder!

Först var jag på seminarium i skolan. Det gick väl sådär hade ju inte läst så mycket så sa inte så mycket med andra ord. Sen drog jag dirket iväg till postterminalen på utbildningen. Den började egentligen 11,30 redan men dom visste att jag skulle komma sent, så jag var där till 12,30 istället. Undra hur många gånger man har varit på sån där utbildning genom åren! Ett antal i alla fall, haha så det var ju ingen höjdar utbildning med andra ord. Det värsta är ju att den fortsätter i morgon samma tid, och innan dess ska jag jobba från 6-11. Så det blir en heldag på posten i morgon med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar