onsdag 24 november 2010

Onsdag

Snart dax och bege sig till skolan, ut i den här stormen.. Det lockar inte det minsta måste jag säga. Antar att jag måste åka bussen till skolan idag. Bensinmätaren lyser så det står härligan till och pengarna är sinade.. Som tur är så fylls ju kontona på imorgon för oss! Väldigt efterlängtat!

Igår började jag rensa ut alla kläder i byrån som jag knappt använder måste ju göra lite utrymme nu när det snart nalkas en storslagen gäst här hemma!! :D Passade även på att göra ordning och fixa till med alla kläder och gjorde om så det blev lite bättre plats i vår röra av kläder och dyligt! :)

Älskling och jag hjälptes åt att byta vatten hos fiskarna nu på förmiddan, haha ingen av oss gillar att göra det och Mange är väl inte så sugen på att ha kvar dom heller.. Men man kan ju inte bara döda dom sådär tycker jag och dessutom tycker jag det är ganska så fint med akvarium. Nackdelen är då att man måste "städa" och byta vatten och grejja!

Jag är faktiskt lite sugen på att skaffa en sköldpadda, har varit det ett bra tag ända sedan vi flyttade hit.. Men det jobbiga med sköldpaddor är ju att dom lever så jäkla länge! haha och skulle man palla med det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar