fredag 26 november 2010

Fedagkväll - Idolmys

Emelie kom in till stan på eftermiddagen och vi tog en vända i gymmet! Hurtiga brudar! Avslutade den vistelsen med skön dusch och bastu! Sen drog vi vidare till Ikea där tanken var att shoppa julprylar. Tyvärr blev det en stor besvikelse då det inte alls fanns det vi ville ha! Jag fick med mig lite ljus hem åtminstonde som alltid är bra att ha. Vi träffade även på Bea och Marcus där som också var ute och shoppade. Eftersom vi inte lyckades hitta det vi sökte så åkte vi en snabbis till ÖB där det inte heller fanns så mycket. Dock jyckades jag i alla fall hitta en julgransmatta, julgransbelysning och en badrumsmatta på köpet.

När jag kom hem var middagen färdig och nu är det Idolmyys med min älskade sambo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar