torsdag 25 november 2010

Torsdag

4 dagars ledighet framför mig! känns så jäkla skönt!! Nu tänkte jag ta en promenad ute i det kalla kyliga vädret innan förhoppningsvis syster kommer hit. Jag skulle färga håret på henne idag men jag vet inte om hon menade ikväll eller nu på dagen. Det får allt bli en överaskning.

Jag har lite smått börjat förbereda inför julen. Julkapparna bland annat det är väl bäst att börja i tid så man inte står där dagen före julafton lixom. Tänkte även byta till julgardiner ganska så snart också, så man får lite julkänsla! Me like.

Iår är ju inte jag och Älskling borta halva december heller så iår kommer man hinna känna på julstämningen riktigt ordentligt! Helt sjukt att det redan nu på söndag är första advent! :O Det har jag inte fattar riktigt än.. Det går ju så fort att man inte hinner med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar