lördag 6 november 2010

Lördag!

Imorse ringde min klocka hav sju, dax att stiga upp och bege sig till jobbet! Inte så drygt endå eftersom jag slutade 11,30 så alltså var det ett kortpass. Men under förmiddan fick jag reda på att det var röddag så det blev jag extra glad över! Extra cash alltid nice!

Nu väntar vi på att bror med famlj ska komma hit och lämna av min sötis brud Moa som ska få umgås med oss en hel helg, det ska bli jätte mysigt. Vi tänkte dra en vända till fyrishov och bada troligen. Först hade vi tänkt om vi skulle gå på stan men klockan har blivit så mycket och sen så stänger det väl tidigt idag eftersom det är röddag.. Och för den delen så tror jag Moa uppskattar fyrishov mer oxå! :)

Ikväll blir det tacos till middag och mysig filmkväll kanske? Vi får väl se vad vi hittar på.. Skönt ändå med en lugn helg för engångs skull, det händer typ aldrig nu för tiden haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar