söndag 28 november 2010

Åh vilken dag!

Söndag - Slut på veckan. Idag har jag inte mått bra, haha vilket har sina anledningar. Bakis nr1. Utgång igår med Elin och Bea! Underbart rooowligt! Men fysatingen så kallt det var! Vi förfestade hemma hos Bea innan och sen drog vi till Terassen först där vi mötte upp en kompis till Bea som skulle fixa in oss på Platina så vi slapp stå i kö. Alltid nice! Tog en evighet att få tag på en taxi när vi skulle hem och det var så kallt så jag höll på dö tillslut säger Elin från igenstans "Nej nu springer jag hem tjejer! Hejdå!" Så sprang hon iväg hahaha gullenöten("v"). Jag och Bea väntade kvar och efter typ en halvtimme fick vi tag på en taxi! Jag sov gott kan man ju säga.

Idag åkte vi ut till mamma och pappa i Österby. Jag skulle lämna massa kläder som jag rensade ut. Så blev vi bjudna på god middag och trevligt sällskap. Amazing hade tur och fick följa med hon också, men hon ville inte så gärna gå utanför dörren.

Har försökt att plugga lite nu på kvällen men jag kan inte koncentrera mig och ännu svårare när huvudet värker som det gör. Nej soova snart kanske och gå upp tidigt i morgon istället. Då det är mitt fjärde försök att sätta Pedagogik tentan!

Bilder kommer från igår.. Lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar