fredag 12 november 2010

FREDAG

Äntligen fredag! Äntligen helg och ledighet! Imorgon ska jag äntligen få sova ut och slippa ställa klockan tidigt! Me like alot! =) Men innan jag ska få sova ut ska jag fira in helgen med dunder och brak med fina vänner och andra gottigheter såklart! ;) Det nalkas utgång ikväll och lite förferre här hemma.

Min dag då; Jobbade på htj mellan 7,30-14,30. Dagen flöt på men att cykla gick dock inte lika bra, så jäkla halt ute tur att jag överlevde och inte slog ihjäl mig! Efteråt tog jag bussen till vaksalatorg (jag åker ju fortfarande buss eftersom jag fortfarande inte har bytt mina däck på bilen) där jag tog en vrida på systemabolaget och mötte upp Mange min käre sambooo. Vi traskade i blasket till Nautilus där vi tränade och sen traskade vi hemåt igen! Haha xD

Jag fick se ett glatt resultat när jag var på gymmet idag. En vecka har gott av "mitt nya liv" och jag har faktiskt, faktiskt, klarat det galant utan nått som hellst återfall. Vilket jag aldrig trodde var möjligt! Så därför är jag mycket stolt över mig själv! Det bästa av allt är ju då att det har givit resultat och positiva sådana! ;) Jag har nämligen gått ner 1,5 kg på en vecka! Nu jäklar är det bara att fortsätta! Ska klara av det här! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar