tisdag 2 november 2010

The studio

Idag var jag med Älin och Beatrice till stora staden Stockholm, vi skulle nämligen bli sminkade och stylade och fotade på en rikigt studio som hette The studio. Så imorse ställde jag klockan och gick upp och gjorde mig i ordning. Det stora problemet var väl egentligen kläderna! Hade inte den blekaste vad man skulle ha på sig! Men slängde ner lite allt möjligt och sen gick jag ner till stationen och mötte upp brudsen! Vi tog tåget till Stockholm och till Stureplan, innan vi gick till studion så gick vi runt och kikade lite affärer.. =)


Det var mycket väntande och lite missnöje vad det gällde sminket och håret oså.. och stressig atityd från alla som jobbade där kändes det som! Hur mycket folk som hellst där men det var en rolig grej att prova på tyckte vi! Jag blev egentligen inte så nöjd med bilderna men kände att det ändå skulle vara kul att ha nån. Så valde ut två stycken, även fast det var så jäkla dyrt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar