tisdag 23 november 2010

Sovmorgon

Gaaah så härligt att äntligen få sova ut och också klara av det! Visserligen ringe Manges klockan klockan 8 men den somna vi om till, vi gick upp runt nio och käkade frukost, tillsammans för engångs skull.

Älskling passade på att ringa hälsojouren och byta vår tid där som han ringde och bokade igår. Den passade inte eftersom jag hade skola då och har inte tid att skita i skolan nu känner jag. Det blir bara så jobbigt sen för mig när tentan kommer. Så vi fick en ny tid den 2 december 13,00. :) Då får vi se vad vi måste ta för sprutor inför resan. Vi har förberett oss på att det kommer kosta en del, eftersom Angelica och Jocke precis kom hem därifrån och dem fick lägga ut en del på vaccin.

Kikade min mail som vanligt i hopp om att jag hade fått mail från min lärare angående betyget på ena hemtentan. Jag som har varit så nojjig över en eftersom att alla andra i klassen redan hade fått betyget på mail redan i fredags samtidigt som det andra beskedet. Men inte jag, så därför så har jag varit jätte orolig att jag varit underkänd eller fastnat i urkund eller nått.. Men så hade jag i alla fall fått mail från Updock där det stod att jag hade ett G !! Lycka! Känner mig så lättad att jag klarade båda hemtentorna utan att behöva komplitera något, det som jag verkligen hade räknat med att få göra! Så nu kan jag äntligen lägga de där 2 delkurserna bakom mig och börja fokusera på omtentan i Pedagogiken.. igen.. som är nu på måndag! Jag har möte med läraren idag om det klockan 12. Så hoppas att det hjälper och att jag blir klokare av hennes ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar