tisdag 21 december 2010

Vilken känsla!

Precis kommit hem från träningen idag var det riktig hårdkörning! Kändes jätte bra efteråt! Och dessutom yttligare -0,2 kg! Sammanlagt -6,6 kg. Inte meningen att tjata men jag känner mig så stolt över mig själv och därför jag skriver om de här! :) Trodde ALDRIG att det fanns en möjlighet till att jag skulle lyckas vara utan mina godsaker så här länge, trodde aldrig att jag skulle klara av det.

Jag har aldrig gått ner i vikt förut eller visst om man bortser från kanske nått kilo sådär och så nångång.. Men annars har jag alltid bara ökat och ökat! Därför det känns så bra nu när jag äntligen ser resultat och jag känner det också. För nu känner jag att jag orkar mycket mer än vad jag gjorde för en och en halv månad sen!

Nu har Elin "kocken" lagat middag till oss allihop så låt maten smaka! :)

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat Malin!!!
    Står bakom dig och hejjar på dig. Tänk i sommar! Då kommer du ha gått ner massor om du fortsätter i denna takten! wowiii! Kämpa och du kommer att nå dit du vill ;) LOVE!

    SvaraRadera
  2. Tack du fina hjärtat! Jaa jag längtar bara tills jag nått dit jag vill! Inget ska få förstöra det här nu när jag äntligen tagit tag i det på riktigt! :D <3

    SvaraRadera