tisdag 28 december 2010

En kväll på jobbet

Sitter här en kväll efter jobbet med min Minestronesoppa i handen. Kvällen på jobbet, hmm ja vad ska man säga. Började tipp topp men slutade i ren haha ja katastrof? Jag skulle till en tant och mobilen funkade inte att låsa upp med så var tvungen att cykla in till kontoret för att hämta nykeln.. Som tur är hade en kolega hunnit in och han sa att han kunde följa med mig tillbaka då jag tänkte ta min egen bil eftersom det var en bit bort så orkade inte cykla tillbaka igen. När vi ska ta oss ut med bilen så såklart så fastnar den!! Vi försöker putta fram och tillbaka, fram och tillbaka.. Tillslut efter många om och men så lyckas vi i alla fall få ut bilen!

Nu är jag äntligen hemma och älskling ligger redan och sover för imorgon bitti är dte hans tur att gå upp tidigt ;) Medan jag får sova ut! Ledig i morgon, eller ledig och ledig var väl kanske att ta i! Har ju inte ens börjat med min käre hemtenta då jag haft fullt upp med allt julstök. Och om en vecka måste jag skicka in den eftersom vi åker då! Så måste verkligen rycka upp mig i morgon och sätta igång med läsandet och skrivandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar