torsdag 23 december 2010

JulJulJul

Dåså då var alla klapparna inslagna! Man kan väl säga att det var jag som stod för paketinslagningen iår medans sambo hjälpte till med tejpen ;) haha alltid något!

Jag och Älskling var iväg och tränade förut och idag kändes det också rikigt bra. Jag har spräckt 0an ;) Malin is happy happy!! En fin julklapp :)

Efter träningen åkte vi raka vägen till Willys och inhandlade lite smått och gott till kyl och frys. Vi behövde ju inte handla så mycket som vi brukar eftersom vi kommer att vara bortresta halva månaden. När vi kom hem lagades det middag och jag passade på att lägga i färgen i utväxten.

Så nu är alla klappar inslagna och jag är nyduschad och nyblonderad! Sätta sig framför tven en stund kanske innan där är dax att natta sig och ladda inför en fullspäckad julhelg. Julgröten serveras klockan 11,00 på Bertilsvägen 4A i morgon förmiddag och innan dess måste vi hem till familjen och lämna av vår lilla familjemedlem som också ska få följa med på julfirande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar