torsdag 2 december 2010

Torsdag

Så var det torsdag igen då. Var först på seminarium idag mellan 9,15-12. Det blev en aning brådis på väg till skolan eftersom att jag och Mange inte kom upp förän vid halv nio. Efter skolan åkte jag hem en snabbis och Linnea kom från sitt jobb.

Jag Älskling och Pullan hade tid bokad hos Hälsojouren klockan ett så vi hann bara hem och vända en sväng innan vi for iväg igen. Mötet på hälsojouren tog nästan en timme och Linnea fick sig en twinrix spruta och Mange fick en Hepatip B spruta! Och jag klarade mig undan från sprutor denna gång ;) Vi fick varsitt recept på malaria tabletter som vi ska knapra där nere i Gambia också. Dyra som satingen var dom haha tror Linnea sa att våra skulle gå på runt 700 spen!

Efter besöket på Hälsojouren drog vi runt lite på bland annat Chilli, Em möbler (igen), MIO och ÖB.. Vart lite shopping och förnyelse! =) Man blir så sugen på att köpa massa nya fina möbler när man går i möbelaffärer. Man vill bara ha och ha en massa!

Nu håller Elin på lagar middag till oss som hon ska bjuda på! Ska bli spännande och smaka om det är något ätbart ;) Hihi. Men det luktar åtminstinde väääldigt gott ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar