måndag 13 december 2010

Måndag

Jobbat idag 6-12,30. Dagen gick as fort eftersom idag fick jag börja koda! Kodade varannan halvtimme och kastade klump varannan så det flöt på riktigt fort idag! :)

Nu tänkte jag käka lite lunch som Mange tagit fram till mig och sen ska jag väl duscha och börja göra mig i ordning inför kvällen. Tänkte att jag skulle hinna vila en lite stund med eftersom jag är ju en aning trött sen i morse, då klockan ringde halv fem.Så får se om jag hinner med det då tåget går 17,13.

Ni undrar säkert vad vi ska göra ;) Haha. Nej men jag och Älskling ska åka till Stockholm på Stand up som jag fick av honom i födelsedags present när jag fyllde år. Innan Stand upen ska vi gå ut och käka middag på någon trevlig resturang. Så det ska bli jätte mysigt att tillbringa en kväll tillsammans med Mange och göra nånting annorlunda för engångs skull! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar