fredag 17 december 2010

FREDAG

Så äntligen har jag jobbat sista dagen för den här veckan otroligt skönt! Efter jobbet åkte jag hem en sväng till käre Beatrice och kollade in nya sötnosen Aslan. En riktigt gullig liten(stor om man jämför med Amazing ;)) hundvalp! :) När hon skulle till jobbet så drog jag ner på stan en sväng där jag först mötte upp Elin som var i full fart med att leta efter födelsedagspresent. Sen gick jag och mötte upp systeryster och senare drog jag och gymmade med Mange. Full fart med andra ord!

Nu har vi äntligen fått i oss käk som bestod av pasta och carbonara och nu inväntar vi på att Robinson ska börja klockan 20.00. Ikväll blir det en lugn hemmakväll vilket ska bli superskönt för engångs skull! Jag är riktigt trött efter en arbetsvecka med tidiga mornar. Malin är INTE van!!

Det är dax för fredagsmyyyys! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar