fredag 31 december 2010

Nyårsafton

Då var sista dagen på år 2010 här! Vet inte om det är bra eller dåligt, mitt år har väl vart både bra och dåligt men tror faktiskt att det har varit övervägande bra om man ser till det stora hela.

I våras började jag plugga och fick testa på nånting nytt som jag gillade och jag hade en underbar varm och skön sommar med massa roligheter! Som avslutades med en toppen resa på Kos med mina kära vänner. Hösten då? Den har väl varit lite sisådär kan man väl säga.. Jag har haft nån väldigt konstig period i mitt liv som jag inte tycker mig känna igen. Ibland har jag mått jätte bra och allting har varit tipp topp men ibland har det inte vart riktigt lika bra.. Men nånting positivt är ju i alla fall att jag har tagit tag i mitt liv på ett sätt. Att jag har slutat med onyttigheter som jag tidigare har vräkt i mig var och varannan dag. Som jag nu äntligen har insett att det har gått för långt!

Jag hoppas att denna sista kväll gör så att jag får ett bra avslut på år 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar