måndag 27 december 2010

Julhelgen!

Precis kommit hem från jobbet, hemtjänsten. Sjukt svårt att försöka ta sig fram på cykel i detta väglag! Det gick med nöd och näppe. Nu ska jag bara svira om till träningskläder och åka iväg och möta upp Mange på gymmet. Dax att träna bort all julmat!!

Jag har haft en underbar jul. Första gången på länge jag hade en jul utan bråk! Det glädjer mig. Först var vi som sagt ute i Österby hos mamma och pappa och på juldagen åkte vi vidare upp mot Sandviken. Snön yrde på vägen och det kändes verkligen som att bilen skulle fara av vägen. Men vi lyckades till slut ta oss ända fram. Där hade vi en trevlig dag och när kvällen närmade sig så var det dax att svira om, och festkläderna på! Jag var väl typ den enda som var taggad eftersom dom andra hade festa till det dagen innan. Haha men fick igång dom tillslut ;)

Igår åkte jag, Älskling och Agneta och hälsade på Jessica som numera bor på gruppboende. Hon vart så glad när hon såg oss och tröjan som hon fick i julklapp var hon också mycket glad för. Hon bjöd oss på fika och visade oss runt! Så söt tjej man blir alltid lika glad av att se henne.

På eftermiddan skulle vi försöka ta oss hem och Angelica och Jocke skulle åka med oss. Jag var en aning orolig var jag eftersom att dom hade varnat för klass 2 varning och dessutom att E4 skulle vara avstängd. Så det blev till att "krypa" fram på vägen, ibland såg man inte ett skit.. Men jag lyckades som tur var i alla fall ta oss helskinnade ända hem till Uppsala!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar