söndag 19 december 2010

Min lördag

Idag har jag haft en ledig trevlig lördag som jag tillbringat med min käre vän Jessica! Det var verkligen ett kärt återseende! Längesen som vi bara hängde lixom och umgicks som förut på gamla goda tiden! :D Har verkligen saknat det.

Imorse kilade jag och Mange iväg till gymmet och körde ett pass och sen hem igen och duschade innan Jessica kom hem till mig. När hon kom så gick vi först ner och solade på Solpalatset och sen drog vi en vända runt på lite olika ställen för Jessica skulle handla lite julklappar, men inte jag eftersom jag tyvärr är luspank nu såhär precis innan löning.

Nu ikväll har vi kikat Robinsonfinal (Rätt vinnare Absolut) och haft oss ett gott skratt!! Nu nalkas sängen och imorgon har vi en hel del att pyssla med här hemma. Det blir både storstäd, tvätt osv. Morsan och dom kommer förbi med en julgran till oss som dom köpt och hjälper till att sätta den på plats. På kvällen sen får jag förhoppningsvis hjälp av Håkan också med bilen och bytet av batteriet.

FF hemma hos Jessica, november 2005!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar