onsdag 1 december 2010

1 December - Julens månad!

Klockan ringde halv nio idag och Mange flög upp ur sängen. Jag vaknade av att hela kudden var blöt, nerdreglad av mig och jag kom ihåg att jag precis vaknade upp ur en "bajsig" dröm. En dröm där jag befann mig i ett köpcentrum utanför en husvagn som började spruta från toaletten och alla utanför blev nersprutade.. Fy sån trevlig dröm ;) Tyvärr kan man ju inte rå för dem heller.

Kikat runt lite på utflykter i Gambia. Jag som skulle vilja åka på rundtur, attans att man är efterklok och kommer på det nu. Lite sent kanske. För jag hittade bara utflykter till grannlandet Senegal och inom Gambia. Vi får väl se om man hittar nån utflykt där nere kanske.

På listan står att käka lite frulle och sen tänkte jag bege mig ner mot staden och införskaffa mig lite litteratur, bättre sent än aldrig som det brukar heta! Så där mitt i delkursen. Inte åstadkommit mycket alls på de här två delkurserna.. Illa Malin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar