lördag 18 december 2010

LYCKA

LYCKA VILKEN JÄVLA FUCKING LYCKA OCH LÄTTNAD JAG KÄNNER JUST NU NI KAN INTE ANA!!

Trodde aldrig att jag skulle klara det! Jag har ju suttit och inväntat mitt tentaresultat från Pedagogiken. Salstentan som jag har skrivit 4 gånger nu. Fanns inte ens en tanke att jag skulle klara den utan har bara gått och väntat på ett U eftersom att det inte kändes bra utan det kändes som jag inte alls hade koll på frågorna osv.

Men nu kollade jag min mail för en stund sen och tentaresultatet hade kommit. Nytt betyg i Pedagogisk historia: G/E !!!

Lättnad så det heter duga! Jag är i alla fall godkänt! Fjärde gången gillt ;) Det som brukar heta tredje gången gillt haha.

Så nu är jag äntligen klar med hela Pedagogik A 30hp kursen! Bättre sent än aldrig som det brukar heta ellerhur! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar