måndag 20 december 2010

Måndag - Julvecka!

Nu så äntligen är den efterlängtade julveckan här! Det har gått så satans fort allting. Tyvärr så har inte min riktiga julstämning infunnit sig än. Jag tror jag får skylla på att jag inte sorterar julkort iår, jag tror det är där som felet ligger. Det är ju när jag sorterar julkort som jag brukar få den riktiga julfeelingen! Hoppas att det kommer..

Idag har jag haft heldag i skolan. Började 9,15 i morse och vi fick ut hemtentan. Den verkade nästan lite föör lätt, den skulle vara mellan 5-7 sidor 1,5 radavstånd. Det är ju galet liiite. Men något positivt var att vi fick ända tills den 10 januari på oss att skriva den. Fast dock så spelar det inte mig någon roll egentligen eftersom jag måste ändå vara klar med den innan den 6 januari för då åker vi!! LÄNGTAR

Vi fick också instruktioner inför salstentan på den andra delkursen som dom andra i klassen ska skriva den 10 januari. Men inte jag eftersom jag inte är hemma ;) Den tentan har jag mycket mera ångest över eftersom det handlar om forskning och grejer som jag inte riktigt har fått något grepp om. Dessutom är ju inte det där med salstenta riktigt min grej heller har jag märkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar