fredag 3 december 2010

Fredag - HELG ;)

Slutade jobba klockan 12,30 idag. Det flöt på riktigt bra på jobbet idag och fick en bra cykel som sadeln hade en bra längd på. (Y) Det var lika svårt som vanligt att gå upp i morse, fattar inte att jag alltid är så himla trött på mornarna nu för tiden. Men nu har jag i alla fall ledigt i två dagar och det ska bli riktigt skönt!

Just nu sitter jag och väntar på att min sambo Elin ska komma hem så vi kan börja laga lite lunch och sedan åka och träna på Nautilus! Hon ska köpa gymkort igen och jag får en gymkompis till. Visst brukar ju vanligvis träna med Mange men vi tränar ju inte direkt tillsammans så det är inte så roligt och Emelie brukar ju komma in till stan ibland och träna men inte lika ofta som jag tränar tyvärr.


Sen ikväll blir det god middag och lite senare blir det Idolmys och för att inte glömma Cirkus Möller! Fredagens höjdpunt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar