torsdag 9 december 2010

Torsdag

Jobbade 6-11,30 idag. Tog ingen rast så jag smet iväg tidigare istället för jag som trodde att jag skulle ha fullspäckat shema hela dagen. Jaja men så blev det ju inte. Jag skulle egentligen ha gått på först stormöte mellan 14-16 på jobbet och sen på julbord på flustret från klockan 17,30. Men så får man reda på så här två timmar innan av Bea att det endast var för ordinariepersonal och det är ju inte Malin. Så knäpp på näsan för henne! Ringde Iren på jobbet och kollade och då var det ju så, ingen Malin fick komma på varken möte eller julbord. Där försvann min fullspäckade eftermiddag.

Då tänkte jag ju att jag skulle träna med Mange men han hade tydligen redan varit iväg på förmiddan efter skolan och tränat. Så nu tänkte jag kila ner på stan en sväng istället och kika lite kläder till i morgon och självklart börja kolla lite julklappar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar