tisdag 7 december 2010

Tisdag - fast känns som måndag

Klockan ringde å fy helvete för tidigt i morse. Mange hade också ställt klockan före fem ifall att jag inte skulle vakna av min klocka. Så när hans ringde först så ryckte jag till honom och sa till honom att stänga av men måste sagt nånting mer för han flög upp fortare än kvick ur sängen och ba: Vad ska jag göra? Helt oförstående stackarn. Då kom jag på hur det egentligen låg till och sa: Justja det är ju jag som ska gå upp. Den hemska sanningen.

Slutade jobba klockan 12 och när jag kom hem tog jag tag i disken och lagade lite soppa till lunch. Nu väntar jag bara på att Elin ska komma hem så vi kan åka och träna sen!

Det känns som att det är måndag idag bara för att det är första dagen på jobbet, visserligen gick jag ju i skolan igår men det känns ändå som att det är måndag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar