torsdag 23 december 2010

Full rulle!

Oj, vilken aktiv dag! Gav mig ner mot stan i förmiddags där jag gick i min ensamhet och strosade och gjorde av med en massa pengar på julklappar till mig själv och desto mindre till andra! Inte bra. Dock var vissa saker väldigt nödvändiga saker och andra lite mindre nödvändiga.

När jag kände mig färdig gav jag mig hemåt igen och stannade på Kvarnen där jag hämtade ut min bok som hade kommit. Ingen rolig bok till nöje om det var det ni tänkte på. Utan en nödvändig bok till min tenta som jag inte ens har börjat på. Lika lyckad som alltid. Sen stannade jag faktiskt och solade lite också, det tyckte jag att jag behövde ;)

Jag hann hem en sväng och värma mig lite men sen kilade jag iväg igen fast den här gången tog jag bilen. För jag skulle ut på lite andra ställen haha mer kan jag inte säga ;) För då kanske jag avslöjar liiite för mycket och det ska jag inte göra. Där gjorde jag i alla fall av med ännu mera pengar så nu är det dax att hålla hårt i plånboken framöver tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar