lördag 18 september 2010

Vilken natt!

Ja den här natten var ju inte riktigt som man tänkt sig. Vaknade hmm ja minns inte vad kockan var men det var fortfarande mörkt ute i alla fall av att jag tyckte jag hörde konstiga ljud. Så jag tittade upp i sängen och såg att Mange inte låg kvar så jag tänkte väl att han var på toa eller nått. Han brukar vanligtvis gå ett antal gånger per natt. Men så hörde jag ljuden igen och då hörde jag att det var nån som spydde.. försökte då somna om men lyckades inte så efter ett antal vändningar så var jag tvungen att gå upp och kolla hur det var med honom. Jag har väldigt svårt att somna själv.. måse ha nån att hålla om ;) haha. Stackarn låg i soffan med hinken på golvet.. jag tyckte så synd om honom. Sen kunde jag äntligen somna om ett par timmar igen men vaknade runt åtta och då kunde jag inte sova längre.

Nu ligger älskling och sover djupt i sängen, jag hoppas verkligen inte att han har åkt på magsjuka! Vill då INTE bli smittad!! :O Tänkte om det kanske var maten från igår eller nått?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar