tisdag 28 september 2010

Sån koll har jag

Vaknade med lite ångest idag och hade tanken om jag skulle gå till skolan eller inte, eftersom jag hade fått för mig att vi skulle ha läst ut en engelskbok till, tills idag och svarat på massa frågor. Alltså att vi hade seminarium idag hade jag fått för mig. Men så kommer jag till skolan och det visar sig att vi inte alls har det utan vi har föreläsning. Dessutom hade jag skrivit upp att vi skulle sluta 13 så det var jag inställd på. Men när klockan närmar sig 12 och vi inte har haft någon rast börjar jag fundera. Men så när klockan är kvart i 12 säger läraren "Då tackar jag för mig". Och jag ba Va?? Men det var tydligen någon information som vi skulle ha mellan 12-13, så den struntade jag i och åkte hem istället ;)

Kom nyss hem från Ackis, stjussade upp Älskling som skulle till örondoktorn ;) Som vanligt! Börjar bli en vana nu.. haha Niclas lurade ju i Mange att operationen hans kunde vara svindyr och menade på att det var korkat av oss att inte kolla upp innan hur mycket det kunde kosta. Så Älskling var ju jätte nervös och tänkte i STORA SUMMOR! Så han ringde och kollade vad det kunde kosta eftersom han hade ju sovit över under operationen oxå. Men som tur var, var samtalet en lättnad! Max runt hundralappen sa hon eftersom att vi svenkar betalar skatt menade hon på.. Märkligt då att det kostar så mycket hos tandläkaren då tänkte jag.

Ikväll är det klassfest! Låter jätte roligt men är egentligen inte alls vidare partytaggd eller så, så får se om jag kilar över till Sebastian eller inte. Klockan sex började det i alla fall, och det lät ju roligt eftersom att dom sa att det kanske skulle bli eventuellt lekar oså. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar