måndag 13 september 2010

Plugg Plugg

Åhh vilken jobbigt lång dag i skolan idag. Varit där sedan halv 12 och kom precis innan för dörren nu, fast träffade på min älskling när jag var på väg hem så stjussade honom till sunnersta. Han skulle ha en lektion där i naturkunskap. Sötisponken min! Så nu blir det middag, eller tar rester från gårdagens pizza ;) Det blir min middag det!
Sen måste jag tillbaka till studierna igen, ingen rast o ro här inte. Jag ska nämligen läsa igenom ett kapitel i min bok, igen.. och sammanfatta det.. och sen skicka till gruppen. Eftersom att jag inte kommer att kunna vara med på träffarna som är kvar innan redovisningen. Så typiskt av mig att ringa och boka upp massa jobbpass innan man egentligen visste om man skulle behöva plugga. Men men gjort är gjort och jag få stå mig mitt kasst. Trodde att vi inte skulle behöva så här mycket extra tid till grupparbetet, tänkte att det skulle vara ett litet sådant. Men det blir så när man inte använder tiden i skolan effektivt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar