fredag 3 september 2010

Friday!

Fredagkväll är det fast för mig känns det som dagarna flyter ihop, vet knappt vilken dag det är längre, men det blir väl lätt så när man inte riktigt har nån rutin på vardagen utan jobbar olika och nu har börjat plugga oxå, och dessutom nyss kommit hem från semester!

Jag, Älskling och Pullan var iväg till Citygross idag för vi hade ingen frukost hemma men det slutade med lite mer shopping än så och det blev Subwaymacka till frukost/lunch istället. Sen stjussade vi iväg Mange till skolan där han skulle träffa någon lärare och fråga lite om några uppgifter som han hade eftersom han nu missat så mycket och pluggat hemifrån. Då passade jag på att gå till Studentbokhandeln och köpa en bok, den enda som jag verkligen har koll på att jag måste läsa. Den mordena barndomen hette den i alla fall och den ska jag väl läsa till nästa vecka nångång. Så dax att sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar