fredag 24 september 2010

Helg !!

Föreläsningen avklarad och nu nalkas helg, me like! Fy vilken skrivkramp jag fick under lektionen så mycket att anteckna idag, och inte vart det bättre av att magen kurrade hela tiden heller. Så hungrig jag var hah hade ju bara fått i mig mackan tidigare på Gränby idag. Så efter lektionen åkte jag hem och hämtade upp gubben min och så drog vi till Willys. Storhandling trodde han men icke sa jag och visade på min hunger.. Så vi handlade lite tacos till i morgon och stannade till på kiosken här hemma och köpte något enkelt istället. Jag tog en tunnbrödrulle medan älskling satsade på hamburgare! Snabbt och smidigt kallar jag det ;)

Nu väntar vi på att folket från Södertälje ska komma! Strul med tågen var det visst men nu var de i alla fall på väg! I morgon kommer även kusinerna också nämligen Niklas, Johan och hans tjej Evelina! Så det ska bli riktigt kul :) Tagga för utgång !! Wiiiwww ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar