onsdag 29 september 2010

Klassfest - Nation

Fyfaan vilken rolig klassfest det blev igår! Haha riktigt roligt folk man pluggar me! :) Det här kommer att bli en rolig höst det känner jag på mig ;) Med Kerstin, Adina, Sebastian och Emma í nollningsgruppen! :) Me like alot!

Mötte upp Hanna strax innan sex igår så sällskapade vi hem till Sebastian där vi skulle vara. Amanda stod utanför och väntade på oss och vi var först på plats om man bortser från nollningskomitén då! Det tog ett bra tag innan resten av klassen kom men det gjorde ingenting alls.. Vi spelade ölspelet såklart (en klassiker på fest) och lekte massa roliga lekar! :D Det blev utgång i alla fall fast tyvärr så droppade det av mycket folk på vägen, men en sjukt rolig kväll måste jag säga! Jag har därmed gjort debut på nation! Den ni ;)

Idag började jag på delkurs 2 på Pedagogiken. Väldigt segt att gå upp i morse och jag säger bara det om lektionen skulle ha börjat klockan nio som jag hela tiden trott att den skulle göra, då skulle ni inte ha sett mig i klassrummet idag. Men Älskling kom in till mig så där en tjugo minuter i nio och överaskade mig med att lektionen visst började klockan tio. Så då var det bara att sträcka på sig och ta nya krafter och pallra sig upp!

För er som inte vet så kommer jag att plugga hela delkurs 2 igen eftersom att jag inte klarade den förra terminen. Så det kommer att bli extra mycket plugg för mig nu i oktober. Plugg på en sådär 125% ojoj! Men jag ska fani mig klara det den här gången! Tredje gången gillt som man brukar säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar