måndag 6 september 2010

Måndag

Har ju varit ensam hemma hela dagen idag, så trist. Man har ingen att prata med eller haha jo Amazing såklart då men hon är ju inte så duktig på att svara när man pratar med henne tyvärr. Tog i alla fall tag i den stora diskhögen sen duktiga jag! Kände mig så stolt efteråt haha. Sen har jag läst lite i min bok men har inte haft någon ro i kroppen så har inte kunnat konsentrera mig så som jag hade velat. Bättre lycka i morgon till mig.

Nu på kvällningen när Älskling kom hem så kikade vi på en film som Christoffer rekomenderade. Taken hette den, hade faktiskt aldrig sett den men tror den var från 2008 eller nått. Riktigt sevärd! Rekomenderas starkt! :) Nu ska här sovas för upp i morgon och iväg till skolan. Jag har föreläsning 9,15-12 och det ska bli intressant!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar