fredag 24 september 2010

PANIK

Alltså varför är det så att man aldrig hittar någonting när man som mest behöver det. Sprungit runt här hemma som en tok nu hur länge som helst och letat efter ett par leggins men hittar dem ingenstans! Blir galen! Så ja vad får man sätta på sig dådå? Jo ett par mjukisar.. i skolan.. Hmm inte okej.. Eftersom att jag numera inte kommer i mina gamla jeans.. haha dax att köpa sig nya! Men det blir som aldrig av, för då köper jag heldre fler par leggins som är billigare och skönare lixom. Men nu hittar jag inte ett enda par leggins!! Då är det illa !!

Varit uppe en sväng på Gränby med Elin. Vi gick runt och strosade lite i affärerna och när magarna kurrade tillräckligt högt satte vi oss ner och tog en varsin macka. :) Men nu måste jag bege mig till skolan på föreläsning. Sen får jag helg och den ska tillbringas tillsammans med Angelica och Joakim som kommer i eftermiddag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar