söndag 26 september 2010

Söndag - Seeeg

Så har helgen svichat iväg än en gång. Men det har hunnit hända mycket trevligheter på de här tre dagarna i alla fall! Gott sagt.

I fredags kom ju som jag tidigare skrev Angelica och Jocke. Vi tillbringade kvällen med mys framför tven och igår drog jag, Angelica och Jocke ner på stan en sväng. Vi strosade runt i den härliga höstvärmen och kikade efter kläder till kvällen. Det vart en del shoppande och pengarna rullade iväg. Vi gick hemåt och hämtade upp Älskling som suttit hemma och pluggat och drog upp en sväng till Gränby också. Där vart det ännu lite mer shopping ;) Och självfallet ett efterlängtat besök på systemabolaget! Sen var det bara hem och börja göra i ordning till kvällen. Lite tacos till middag och strax efteråt kom mer Stockholms främmande! Nämligen kusinerna Niklas, Johan och hans tjej Evelina.

Riktigt trevligt med massa partajande ;) Efter en hel del dricka och massa spel o skratt drog vi ner mot staden. Tanken var att vi skulle gå in på Platina. Haha men det vart ju som det vart med det ;) Alla kom in förutom kan ni gissa vem.. :P Hahaha ja såklart Niklas, den fullaste som vanligt! ;P Vi drog vidare till Bj, men där hände tyvärr inte mycket i kön så vi bestämde att dra till det vanliga Kalas eller VIP. Men vakterna utanför VIP sa att det inte var något drag där inne så därför vart det Kalas. Och FAKTISKT för engångs skull så hade jag väldigt kul där och jag tror att jag pratar för alla, och det var mycket folk, över femhundra till och med sa en av vakterna!

Idag har vi alla chillat i soffan och käkat bakiskäk - Pizza såklart ;) Vi var nyss och lämnade av Niklas, Johan och Evelina nere vid stationen. Så nu blir det väl mer chill i soffan med baby antar jag ! Bilder kommer senare promess :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar