onsdag 22 september 2010

Fan vilken röta

Helt sjukt så snurrig jag är! Börjar nästan bli lite orolig för mig själv oj oj..

Jobbade ju som sagt 14-22 idag och kom hem för ett tag sen, sjukt på jobbet.. eller det var egentligen rätt lugnt hela kvällen fram tills klockan började närma sig kvart över nio, halv tio för då började folk ringa o hade det stressigt och det tog tid hos tanten vi var hos, och det hade blivit knas med sjuksyrrorna o allt var typ knas kändes de som. Men när jag äntligen kom därifrån så kunde jag pusta ut!

Ni ska få höra vilken jäkla röta jag hade!! Jo jag gick som vanligt till bilen som stod parkerad längs gatan vid jobbet. Jag började känna i jackfickan efter bilnyckel, kände inget.. kollade överallt, jackan, tröjan, väskan överallt. Men det fanns inga nyklar! PANIK fick jag och tänkte att jag var tvungen att ringa Mange.. Men då tänkte jag vad fan ska han göra? Jag hade ju nyklarna någonstans eftersom jag tagit mig till jobbet med bilen liksom. Av ren slump ryckte jag i en av bakdörrarna bara fall att om den kanske inte var låst eftersom att mina dörrar brukar ju stula ganska mycket med centrallåset och så.. och vilken jävla tur jag hade då!! Ena bakdörren var olåst! Och tror ni inte att smarta cenila jag inte glömt nyklarna i bilen! :S :S Det kallar jag röta som heter duga! Vad hade jag annars gjort lixom? Fått gått hem.. usch hade ju inte varit någon höjdare!! Nej det kallar jag tur i oturen och gör aldrig om det MALIN !

Nu ska jag sova ut ordentligt i morgon för då väntar en ny arbetsdag på Htj 13,30-22. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar