onsdag 8 september 2010

Pysseldag

Idag har jag gått och donat lite här hemma, vi har bland annat tvättat upp all tvätt som vi hade så nu ligger allt på sängen och jag bara inte orkar ta tag i det.. det är nästan vikningen efteråt som är det jobbigaste när man tvättar tycker jag.

Jag har satt ut lite saker på blocket med, ett gammalt vitrinskåp som vi tänkte skänka bort där tyvärr hyllorna måste ha kommit bort i flytten och en ja vad ska man kalla det? En förvaringsbyrå från IKEA. Som vi också tänkte skänka bort och om det inte är någon som nappar åker det väl till skroten snarast möjligt! Någon som kanske är intresserad? Bara att höra av dig i sånna fall!

Det årliga brevet från posten har anlänt om juljobb. Jag tycker att det är riktigt mysigt att jobba där på jularna, man får en skön julkänsla och man kommer verkligen i julstämining av det. Vilket jag har svårt att göra annars. Men frågan är väl hur mycket plugg det kommer att vara då i mitten av december måntro.. måste nog fundera lite på det.. men man var tvungen att svara senast den 19 september så har inte allt för mycket tid på mig. Får tänka fort helt enkelt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar