måndag 6 september 2010

Tråååk

Sitter här och ja vad gör jag.. hmm ingenting, bortsett från att jag måste snyta mig var tioende minut. Har verkligen ingen ork till att göra någonting men samtidigt så värdelöst att bara sitta och titta! Egentligen finns det väl hundra saker som jag skulle kunna göra om jag bara ville. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag, diskbänken är fyld av disk.. tack vare att vi har haft två små besökare som kladdar ner efter sig xD och det ligger saker överallt och jag har fortfarande inte packat upp hela resväskan än.. så den ligger i hallen och bara tar massa plats, och vi skulle behöva tvätta också, för tvättkorgen är överfylld. Usch när det är så mycket man skulle behöva göra då vet man inte riktigt vart man ska börja. Ingen ork.

Har i alla fall ringt lite samtal som jag skulle göra idag. Ringde till jobbet och bokade in mig på lite pass i några veckor framöver. Sen ringde jag till pedagogikinstituonen och kollade om jag kunde hoppa in i delkurs två på pedagogiken, och hon jag skulle prata med var inte där men läraren sa att det var okej, så ska bara ringa Annica imorgon och skriva om mig så är allt klart! Det kommer att bli mycket plugg i höst känner jag. Hoppas att jag pallar med alltning bara.

Kollade med CSN också och mina pengar kommer i morgon, så det känns skönt vill inte gå fattiglapp längre.. eftersom den lilla lönen jag fick rullade snabbare än kvickt iväg på räkningar och dylikt! Så den såg jag knappast skymten av tyvärr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar