torsdag 16 september 2010

Hjälp mig någon!


Jag behöver seriös hjälp.. Med att komma över min nerviositet! Jag klarar inte av att prata inför folk, eller alltså inför en grupp. Jag blir så himla nervös och börjar till och med att darra! :S Det är verkligen inte roligt. Medan alla andra i min grupp klarar det jätte bra och pratade utantill fast vi hade fått texten cirka en timme innan vi skulle redovisa. Dessutom hade vi bara hunnit träna några få gånger.. Jag blir så avis jag vill också kunna prata utantill utan att vara nervös.. Men jag skulle även om jag kunde texten utan och innan bli så nervös att jag kommer av mig och babbla på så fort som möjligt för att bli klar med skiten! Då kan ni tänka er hur min redovisning gick, eller alla andra i min grupp skötte sig jätte bra men när det vart min tur ja då var allting över på några sekunder. Jag tror knappt att åskådarna hörde vad jag sa. Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar