fredag 10 september 2010

Fredag!

Wiiiw äntligen lite helg!

Imorse ställde Malin klockan på 7, upp och läsa klart min bok! Tänka er jag läste ut den! Härmed så har Malin läst ut sin första studentlitteratur bok :) Stolt! Men vad hjälpte det? När jag kom till skolan vart det inte mycket gjort. Hade träff med min grupp men vi gjorde inte mycket alls, ingen fattade riktigt frågorna som vi skulle besvara.. så tyvärr blir det till att plugga mer i helgen.. men det skjuter jag upp tills på söndagkväll! För nu ska jag njuta av att det är helg! :)

Precis hoppat ur duschen, dax för lite käk och ordningfix för sen ska jag bege mig till fröken Zetterberg där kvällen börjar! Men vi får väl se vart den slutar ;)

Jag och Älskling var upp en sväng till Gränby där vi tog en snabbshopping, eller det var väl snarare jag som stod för det medans han tittade på.. efter det åkte vi en snabbis till Willys och köpte lite saker som fattas i kylen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar