måndag 20 september 2010

Ny vecka.. igen..

Idag gick jag upp i tid och började läsa på min bok, skulle ju egentligen ha börjat i helgen var tanken men det gick ju inget vidare med det.. valvakan var en stor bov i dramat ;) Men idag kom jag i alla fall igång som tur var!

Jag hade seminarium 13,15-16 och efter det så mötte jag upp Elin i entrén. Sötnosen hade suttit och väntat på mig i en timme, hon hade också haft grupparbete men hade slutat tidigare. Vi drog till Subway i boländerna och käkade! Subway som alltid är lika gott :D Bäst i stan och rimliga priser dessutom det gillas skarpt! ;)

Nu har jag suttit här hemma i min ensamhet, eftersom älsklingen min är i skolan och gör rätt för sig, och försökt tragla igenom min satans engelska bok till seminariumet i morgon. Men tyvärr så går det inget vidare fattar inte ett skvatt av vad som står där i. Jag använder mig utav Google översättning men det är ju så drygt att behöva skriva allting på engelska så jag använder enstaka ord men det gör det ju inte direkt enklare.. fattar ändå ingenting! Hur tänker dom då att man ska kunna svara på massa frågor om man inte ens förstår texten ! Blir gaaalen!

Nej i morgon på seminariumet blir det inte jag som pratar det är en sak som är säker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar