lördag 18 september 2010

Lördag!

Imorse var det jag som fick ta tag i tvätten. Lovar att det inte händer ofta så då kan ni tänka er så dåligt min älskling mådde. Men när han väl vaknat och piggnat till lite så satte vi igång med storstädning här hemma och monterade ihop vårt nya lilla vardagsrums bord. Det ser verkligen pluttigt ut mot det gamla och nu är det ju mattan som är för stor igen.. Alltid ska det vara nånting. Tänkte att jag ska köpa en rund ryamatta efter löning! Tror att det skulle passa perfekt!

När lägenheten glänste så åkte vi ner och hämtade upp fjantarna ( Linnea o Christoffer ) på stationen där de stod och väntade i spöregnet. Sen tog vi oss till Eurostop idag igen, där jag skulle byta mina skor som jag köpte igår. Stoleken var inte så bra så var tvungen att byta dem. Efter det åkte vi vidare till Väsby centrum där vi stannade lite längre.. :) Shopping för min del vart: Örhängen från Lindex och en foundation! Äntligen, har inte haft någon på hela sommaren nästan. Så kände att det var dags nu när färgen har gått bort igen.. :/ Innan vi skulle åka hem tänkte vi att vi skulle ta en Subway macka hungriga som vi var! Gubbarna i kassan var så trevliga så men när vi väl skulle betala så fick vi oss en rikig chock! Vilka priser dom hade galet dyrt. Mange fick betala 113 spen för sitt meal. För en halv macka... :S Det var inte alls lika gott som hemma heller.. haha linnea o Christoffer tog vitlöksdressing men sa att det smakade vatten.. nej det var allt en riktig miss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar