tisdag 5 oktober 2010

Vilken morgon - Vilken natt

Älskling springer runt naken i lägenheten!! Vilken syn ;) ohh nejdå så illa är det inte, det var bara från duschen. Amazings vilda natt har ju gjort sömnen mindre, Gud så hon sprang runt och busade och lät.. till slut var vi tvugna att kasta ut henne.. från sovrummet alltså :P haha inte lägenheten ;)

Känns som förkylning på G? Nej tack säger vi så försvinner den med bumms! haha om det vore så.. men har inte tid med sånt nu heller.. Jobba ikväll, 16,30-22. Men hur ska jag komma till jobbet nu när bilen inte fungerar som den ska? Det är frågan.

Idag fyller Jennie år, brorsans fru. Men jag kommer ju inte kunna åka ut till Alunda och fira eftersom jag ska ju jobba ivkäll. Tråkigt, jag som hade velat träffa Moa och Julia! Mina små busungar. Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar