onsdag 6 oktober 2010

Fart och fläkt

Var på seminarium idag då, kände inte att det gav så vidare mycket.. kändes som att det mest var upprepning från förra terminen och att jag inte fick ut så mycket av det. Sen drog vi direkt till tatueraren då. Där det gick väldigt fort och sen drog jag hem ett tag innan jag åkte iväg till Heidenstamstorg och hämtade upp älskling. Han hade varit och träffat en tjej som han kanske ska bli kontaktperson till. Sen åkte vi upp en sväng till Gränby. Hälsade på systeryster en snabbis, som var i full gång bakom disken ;) haha Sen handlade vi lite käk och en visit på systemabolaget! :)

Ikväll blir det nation, norrlands! Där jag är medlem men aldrig varit så det ska bli kul att testa på om det är nått drag ;) KUL KUL

Jag längtar såå mycket till i helgen! Det nalkas partiiiee :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar