torsdag 14 oktober 2010

Såå trött

Jag försov mig idag, ställde klockan på nio men vaknade inte förän cirka 35 minuter senare, och fortfarande lika tung i huvudet och snoret bara rann..

Min lilla prinsessa är på vifft. Hon har varit ute sen igår, hela natten så jag fick springa ut och kolla efter henne men jag såg henne ingenstans. Vi har haft balkongdörren öppen så hon har kunnat springa in, men när Mange var upp inatt så hade hon inte heller kommit. Hoppas att hon hittar hem bara.

Jag har panik över skolan, känner mig så ofokuserad och efter.. Jag har tagit alldeles för mycket fritid. Jag har inte tagit tag i plugget än och vi får hemtentan i morgon. Jag känner mig så dålig. Men har verkligen ingen ork att ta tag i det heller. Framförallt inte nu när jag känner mig dålig också. =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar