onsdag 13 oktober 2010

Idag är det min dag!

Så var dagen här, den jag inte alls längtat efter, dagen då jag skulle passera 20 och ta steget in på tjugotalet och nämligen att bli 21 år. Ska jag vara ärlig så känns det ingenting, alla säger Grattis men jag undrar mest varför. Det är väl så när man blivit stor, vuxen, att födelsedagarna bara ska vara en övergång till något äldre. Man har passerat ett år och går in på ett annat. Precis så känns det, och det är lite tråkigt. Men men man ska inte deppa jag har ju haft min tid, min ungdom och barndom! Med alla presenter och dyligt! ;) Nu är det inte alls lika kul att fylla år längre..

Imorse hade jag ställt klockan på åtta så att jag och Elin skulle hinna till syon innan skolan så vi skulle hinna med bådeoch. Men när jag vaknade i morse kände jag mig inte alls bra. Kände mig helt tung i hela kroppen och täppt i näsan och svettades samtidigt som det var kallt. Så jag låg kvar i sängen några timmar till.. Träffade Elin runt elva istället så drog vi till syon! Nu känns det mycket bättre, jag som har gått och inte vetat hur jag ska göra med valet som är nu på fredag. Alltså universitetsvalet för er som inte fattar! Men efter att ha pratat med henne där så känns det som att jag har lite mer kött på benen än innan och det känns bra!

Sen efteråt drog vi ner på stan och där mötte vi upp min baby, och medan Elin drog hemåt gick vi och käkade födelsedagslunch på Rififi. Myyyys :D

Nu ska jag fixa lite här hemma så det ser någorlunda okej ut när folket kommer senare ikväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar