fredag 8 oktober 2010

Fredagsmyyys

ÖjÖj så mätt jag är! Jag och älskling har precis proppat i oss god Tacos till middag och nu väntar vi bara på att Idol ska börja.. riktig fredasmyyyys ;) Det gillar vi!

Träffade som sagt Semlan tidigare idag, vi tog en tripp till Hööks haha och ni kanske anar att det inte var jag som skulle stå för shoppingen där, utan det var min käre vän, men dock blev det ingen shopping idag. Så vi drog vidare till Ikea och där blev det minsann lite shopping. Hur kan man komma från Ikea utan att köpa nått lixom? Det går ju bara inte men det blev billigt i alla fall ;) Och det passade ju min plånbok om man säger som så! Sen drog vi iväg en sväng ut på vischan där Emelie köpte massa och då menar jag EN MASSA käk till sina fyra kaniner ;) Sen bar det av hemåt.. Alltid lika trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar