tisdag 5 oktober 2010

Tisdag

Kikade precis på ett nytt program på trean som började idag som heter Bartenderskolan som utspelar sig på Kos, lite roligt eftersom man känner igen allting oså haha. Inte länge sen vi var där ju ;)

Jobbat ikväll som sagt och det flöt på som vanligt.. skönt nu har jag inga mer kvällspass inplanerade framöver.. men det lär väl bli fler om ett tag igen.. men snart har jag mycket annat att tänka på.. som mina tre tentor till exempel! Usch dom längtar jag inte till.. kommer bli sjukt mycket plugg under de två veckorna.. men men njuta av tiden nu innan !

Jag och älskling var iväg och tränade förut idag, och tänka sig jag orkade faktiskt tjugo minuter idag också haha duktiga jag. Känns underbart att ha kommit igång med träningen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar