måndag 25 oktober 2010

Tentadag!

Idag har jag pluggat hela dagen och är inte färdig än. Har visserligen hela dagen på mig i morgon också men då ska jag hinna med mitt andra tentaplugg också. Jag känner att huvudet är alldeles för tungt just nu. Har suttit på den här stolen i stort sett hela dagen, och ryggen värker och rumpan också för den delen. Är helt snurrig i bollen. Om jag kanske ska gå isäng tidigt idag och gå upp tidigt i morgon istället? Och slutföra min tenta. Måste i alla fall ta lite break nu..

Sitter och funderar över helgens halloween fest! vad man ska vara! Tror jag i alla fall har bestämt mig för att vara vampyr ändå! Fast hade gärna velat haft vita lincer ;) Hade vart coolt men röda är i för sig också coola ! :)

Angelica ringde idag och sa att dom skulle komma upp! Jippi, så det blir rikigt kuuul !:D

2 kommentarer:

  1. Fast du! Jag kom på att det är kanske roligare ifall vi inte har samma linser? :D haha. Då blir det inte lika speciellt ifall båda två har röda. Ta dom vita kanske? :D Puss! <3 /Bea

    SvaraRadera
  2. haha jag vet! Jag satsar på dom vita! ;) Om jag inte ska ta ett par vanliga färglinser. Inte bestämt mig än! Men säker att jag inte ska ha dom röda tänkte samma sak att de e roligare att vi har olika!<3

    SvaraRadera